16.2 Mobil Firma Dönem Seçme Cihaz Ekleme Nasıl Yapılır?

:warning: Tüm modüllere ait diğer eğitim içeriklerimizi "Modüller Eğitim İçeriği " konusundan inceleyebilirsiniz.

  1. Alt menüde ortada yer alan Pozitif Ofis simgesine tıklayın.
  2. Açılan ekranda, üst kısımda yer alan kullanıcı ismi yazan alana tıklayın.
  3. Firma ve şube seçimi yapmak için:
  • Firma Dönem alanına tıklayarak firma seçimini,
  • Şube Kasa alanına tıklayarak şube seçimini gerçekleştirin.
  1. Cihaz eklemek için “Cihazlarım” seçeneğine tıklayın ve açılan ekranda “Ekle” butonuna basın.
  2. Açılan ekranda:
  • Giriş türünü seçin:
    Normal Giriş, Otomatik Giriş, Parmak İzi ile Giriş, Simzet Şifresi ile Giriş
  • Gerekli yazı boyutu vb. ayarları yaptıktan sonra üstteki tik işaretine tıklayın
  1. Son olarak “Değişiklikleri Uygula” butonuna basarak tüm ayarları kaydedin.